29 Haziran 2011 Çarşamba

Gitmek üzerine

Selam ben kafası karışık olan Ancelik;Hani en çok tanıdığınızdan.
Her blogu açtığımda içimde bir huzursuzluk oluşuyor.Bu huzursuzluğa alışırım sandım,yokmuş gibi yazmaya devam ettim.Sonra bu büyüdü büyüdü patladı,artık size açılmanın vakti geldi sinyalleri çalmaya başladı.Bende koştum geldim.

Biliyorsunuz,blogum var diye neler çektiğimi.Öğretmenlerimin,arkadaşlarımın bana neler yaptığını.Ve hala blogumun googlede "ancelik" yazsan buunduğunu.Bunlar küçük gibi görünsede hayır!Büyük bir sorun.Size ne kadar gerçekçi yazıyorum sizce?Eğer beni başından sonuna kadar takip ediyorsanız birşeylerin eksikliğini anlayacaksınız.Hee sakın blogumu şimdi okuyup "yoo"demeyin çünkü şimdi yazamadığım gibi öncedende bu konularda yazdığım bütün yazılarımı çöpe attım.

Ben blogumusırf deneme yazmak için açmamıştım.İçimi dökmek yazmak karalamak için...Eğer öykü,deneme yazacaksam kimliğimi seve seve açıklardım zaten arkadaşlarımın gizli saklı işler çevirip bloguma ulaşmaları yerine ben gider söylerdim.

Şuanki durumumun okul panosuna her hafta deneme getimekten ne farkı var?

Ben Ancelik ismini,blogumu,her şeyimi okadar benimsedim o kadar  sevdimki hele sizleri...Ayrılmak gerçekten çok güç.Bir de artık bu kadar sevilmezsem diye bir korkuda var içimde.

Ama gitmek en doğrusu.Ya hiç yazmamak ya da tertemiz bir blogla yeniden başlamak.Ama burda kalmak yok artık.

Bunu uzun zamandır düşünüyordum.Hazal'ın son yazısını okuyunca cesaret aldım ve size benimde artık açılmam gerektiğini anladım.

sizi seviyorum..

28 yorum:

ysm. dedi ki...

Ben blogunu en başından beri takip edemediğimden biraz konuya yabancıyım ama anladığım kadarıyla öğretmenin arkadaşın gibi yakın çevren filan biliyor blogunu.Gitmene üzüldüm,yazılarını okurken zevk alıyordum oysa. :/

sedef serin dedi ki...

başkalarını dikkate almamalı ve başkaları için kendini hoşlandığın bir şeyden mahrum bırakmamalısın.

Leander dedi ki...

ilk bakışta enteresan fakat son derece mantıklı bir karar. Bana sorarsan dogru. Sebep ise cok acık, dilediğince yazamadıktan, her aklına geleni otosansüre maruz bıraktıktan sonra pek de anlamı yok blog yazmanın. Ben senin yerinde olsam yeni bir blog acarım, takip etmelerini, okumlarını vs dilediğin kişilere de göz kırparım çaktırmadan :)
hayırlı olsun Ancelik

Emre2021 dedi ki...

nireyeeee

Yasemin dedi ki...

Yaaaa gitme, Ancelik biz de sana alistik ! Mail ile haberdar et baska bir yerde yazarsan da ona gore kopmayalim senden!

Nameless dedi ki...

gidiyomusun? yeni blog acarsan adresini yaz buraya yayınlamam gitme ama yaa :/

http://www.formspring.me/Nameless77

deeptone dedi ki...

evet böle bir sorunun olduğunu uzun zamandır biliyorum. yeni blog aç ve gel yine açık ve rahat olarak :)

AnceLik dedi ki...

ysm.Evet öğrtmenlerim falan biliyor blogumu ve çekiniyorum bişiy yazarken.Bende size alışmıştım.Blogumu çok sevmiştim ama n'apalım böyle olması gerekkiyormuş:/

Karamelli Çikko:Aslında dediğinde haklısın dikkate almak istemezdim ama beni yanlış anlamalarından korkuyorum.Ama sevdiğim şeyden mahrum bırakmıycam kendimi,yeni bir bloga geçicem en kısa sürede.

AnceLik dedi ki...

leander:Çok iyi açıkladın.İşte yappmak istediğim,içimde olan duygular bu.:)
teşekkürler..

Emre:İnanın çok istediğimden gitmiyorum böyle gerektiği için gidiyorum :/

AnceLik dedi ki...

lulu:bende bğımız kopsun istemem.Bakalımm .belkide hepinizi bi şek,lde haberdar ederim:)

Nameless:malesef gidiyoruumm:(


deep:zaten beni en iyi anlayanlardan birisin..

eevet yeni bi blogla karşınızda olucam:)

Nonethelessh dedi ki...

Çok takip etmemiştim ben de sizi..Ve düşündüm de ben reklam yapıyorum sürekli sizse sizi tanıyanlar keşfetti diye gidiyorsunuz...Bir an kendimi kötü ve ticari hissettim... Umarım sizin için en iyisi olur...

Adsız dedi ki...

GUY HURE?
LARRY MOENS?
IRENE ?
UM- LEARS- UN?

Adsız dedi ki...

Bu ne la!

deeptone dedi ki...

hadi gelsene artık yeni yerinde.
:)

sallanyuvarlan.blogspot.com dedi ki...

Bir şey yazarken çekinmemek gerek. Bende kendime göre bir şeyler karalarım üstelik bu kadar kişi yorum yapmaz. yorum yapan yoktur bile.. sevgiler

Kibritci Kız dedi ki...

hiç bir şeyde gözüm yok
sen yanımda ol yeter
kapkaranlık odama
mehtap gibi dol yeter
yağmur vururken cama
dalarken gece gama
özleyen kollarıma
usulca sokul yeter

Tespih Taneleri... dedi ki...

Bence de yeni bir bloga gecip daha rahat olmak gerekir..Yazmak icin ozgurluk lazim ve bunu kisitlayan herseyden de geri durmak lazim...Insan kasildi mi icindekileri yazamaz ki..En iyisini dusunmussun...
Sevgiler

Kibritci Kız dedi ki...

olduğun yerde mutlusundur umarım :(
gelmişken içimden şunları yazmak geldi. ukalalık sayma bilmişlik hiç değil. sadece ablan seni teselli ediyor. bir gün de sen beni edersin . bazen iç sesimiz yetmez ve içimiz başka bir kalpten çıkan sözlerle teselli bulur .
ben biraz geç kavrarım bazı şeyleri sen benden önce öğrenirsin umarım. örneğin kalp kırmamak için zorlamayı. çünkü eninde sonunda kırıyorsun ve ben de kırdım. hele ki insanlar salak olduğunu anladığı vakit başkalarının omuzlarına menfaatleri için yaslanmayı pek sever. omuzlarını bir tek kendine yasla . bir tek kendin için yaşa . sözlerini bencillik sözleride sayma. önce kendini mutlu et senden arta kalanlar herkese yetecektir...

Mia Wallace dedi ki...

ama ama.. geç farkettim ve yeni blogun her neyse ben bilmiyorum sanırım?

Rebecca dedi ki...

ben de arada uğruyorum bloğuna ama bence gitme. okul panosuna denemek yazmak iyidir. zaten zamanla düzelir bence. ya da git yine gel

neslinameblog.blogspot.com dedi ki...

sizi cok iyi anliyorum yeni blogunuz hayirli olsun ozaman

Dyginl dedi ki...

Bazen gitmek gerekir gitmeyi hiç istemesekte seviyordum yazılarını .Yoktum bayağa süredir gitmişsin.Yeni blogun olmuştur umarımyeni yazılar yazıyosundur.

Lunapark Queen dedi ki...

Ne güzel yazmışsın .) Blogun da çok tatlı..

Ben de seni bloguma beklerim :) Yorumlarını da beklerimmm :)

http://lunaparkqueen.blogspot.com

çalıkuşu dedi ki...

seni en iyi ben anlıyorum. kardeşim blogumu öğrendiğinde çok kızmıştım. hiçbir şeyi rahatça yazamıyordum. sonra İlahi adalet midir bana bir mesaj mıdır bilinmez blogum silindi yanlışlıkla. başta üzüldüm ama şimdi daha rahatım. kardeşim tarafından okunmadığını düşündüğüm için. umarım yeniden keşfetmemiştir.

her şeyin hayırlısı:)

Adsız dedi ki...

Selam yeni izleyicin oldum ben bilmiyorum açıkcası ama benim bir blogum olduğundan herkes habersiz ben de biraz içimi dökmek amaçlı açtım yazınca rahatlıyorum diye . ve tanıdıklarıma söylemediğim için bi kere daha pişman değiiilim:))

Pinecone Stew dedi ki...

Have a SUPER week!

Rainbow Gatherer dedi ki...

başka bir blog yapabilirsin bence o kadar da üzücü değil angelic yada anjelik adıyla mesela , istemediğin kimseye de soylemezsin. özellikle iş ve okul ortamlarında bilinmesi bu gibi rahatsızlıklar doğurabilir zaman zaman.bol şans :)

http://rainbowgatherer.blogspot.com

Yasemin dedi ki...

Harika... Paylaşımlarınız için tebrikler ve teşekkürler. :)