19 Haziran 2011 Pazar

Miriiibaaa Ben Ancelik

Şuan gönderme seçeneğinin yeni kayıt bölümündeyim boş sayfayı dolduracak o kadar çok şeyim var ki! Ama kelime hazinemdeki bütün her şeyi çalmışlar gibi.Dımdızlak kalmışım.Aval aval bakıyorum 's' yazıp siliyorum.'Selam ben salak ancelik!Hayattayım bilin yani' yaza bilsem kendimi 3 ciltlik dünya klasiği yazmış bir yazar sanıp önümde eğileceğim ama yok!Neyse ki titredim ve kendime geldim,"komşu kadının oğlu bilem komposizyon yazabiliyosa ben neden bloguma 3 satırcık bişey yazamayım"dedim.Nasıl iyi demiş miyim?
(Bu satırda okumayı kesenlere iyi günler diliyorum)

Şimdi diyeceksiniz ki 'yine feysten sıkıldın döndün dimi evine?' aman sakın böyle deyipte günahınız azmış gibi benimkileride yüklenmeyin.Feys benim kumam bile olmaz bundan sonra biz onunla beraberliğimizi çoktan gömdük toprağın altına.Ben geçen gün deştim toprağı "huhuuu kimse yok mu"dedim toprak parçasını oldığı gibi geri kapattı kendini oraya.
Neden böyle diyorum?
Mark Zuckerberg'in kurmuş olduğu Facebook ile tarihçem:
Evet efennim her şey o gün başlamıştı...Canım öylesine sıkılıyordu ki"herkesin feysi var neden benim feysim yok"diyerek feys dolusu isyana başladım.Sonra kaydol bölümünden ön kaydımı yaptırdım.Düzenlemeler resimlerim her şey tamam.Arkadaş listem 0 ile başlayıp 333 ile rekoruna imza attı.Resimlerim 0 beğeni ile başlayıp ancak 2 ye ulaşarak rekorunu kırdı (!)

Facebook benim üvey annem gibi oldu kurduğumdan bu yana.Hep ters gitti,dövmediği kaldı artık öyle söyleyeyim size ben.Ekleyenlerin hepsi arayış içerisinde olan ergen kesim.Kıro kıro yorumlar.Beni aştı anlayacağınız.Bir de feyse girdiğim her dakika ne kadar ezik bir kız olduğumu anlıyorum sanki bilmiyormuşum gibi yüzüme vuruyor durmadan.Resmine bakıp "ay ne hoş amk.La böyle bi sevgilim olsss..."diyorum onca ortak arkadaşım var ama yok eklemiyor.Ekleyen ben oluyorum 2 saat sonra "sen kimsin?"mesajı geliyor cevap veremiyorum bir 2 saat daha geçince resimlerine bakmak için profilini arıyorum silmiş şerefsiz!yanlış anlamayın  aman!Yollu falan değilim veya sadece erkek yok feysimde bu arada sırada-nadir olan ama canımı çok yakan bir mesele olduğu için söyleme gereğinde bulundum.

Hiç bir zaman kendimi bişey sanmamışımdır.En iyi şeyi yaptığımda bile içimden "kendini bişii sanma sanma sanma..."der dururum bu çok kötü birşey farkındayım.Bir kere havalansam da herkesin bana yapıştırdığı "havalı" damgasının hakkını verip altına imzemi atsam!ama yok annem beni öyle yetiştirmemiş.Elimden ekmeğimi alsalar yine birşey diyemem.


Emin olun gerçek yaşantımda 3 kişi bilemediniz 5 kişiyi çok seviyorumdur,benim için özel bir yere sahiptirler.Tabi beni sevende bu sayıyı aşmaz.Yani bu sanal dünyada beni seven daha fazladır hayran olan yine hiç yoktur da neyse.İç sesim durmuş"kendine haksızlık etme"diyor.Gerçekler böyle bir şey işte insanın canını yakıyor.Belki kimliğimi açıklasam bu kadar sevilmem nedersiniz?Bunu durup dururken söylemiyorum Ancelik diye bir feys açtım neredeyse 10 kişi gerçek kimliğini açıklasan ne olur gibi şeyler söylediler.Sadece 2 kişi beni tanıyor bunlardan birisi yakın arkadaşım sindirella diğeride burda tanıştığım Cem abi.Burada tanışıp hobbaaa hadi ekleşelim demedik tabi,o beni bulmuş öyle diyeyim size:)
İşte böyle. 

Aaa unutuyordum ben yokken bana mimler gelmiş.Onları yanıtlamayı inanın çok istiyorum ama benim salak kafam kaldırmıyor bazı şeyleri unutuverdim kim beni nerde mimlediğini.İsterseniz yeni gelen mimlerden başlayayım.Yok yorulmam yorum yerine "anciii ben seni şurda mimlediyidm bdhhgjs"yazabilirim diyorsanız buyrun yazın.Ben hiç tembellik etmeden harıl harıl mimlerinize cevap veririm.

Hadi ponçiğim benden bu kadar  ♥  ♥  ♥

6 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

çok eğlenceli bir yazı olmuşş facebook açma tarihçeme gittim ben de :)

sonunda daha fazla direnemeyip açmıştım ve 167arkadaşa imza atmış bulunmaktayım :)

Adsız dedi ki...

Merhaba Ancelik

Bloguna nerden geldim, nerden buldum burayı, nasıll rastladım bilmiyorum ama şimdi iyi ki gelmişim diyebilirim. Neden iyiki gelmişim? çünkü seni kendime yakın buldum kanım ısındı :) benim gibi sende kendini eleştirmeyi seviyorsun. Olayları, yaşadıklarını düşünüp sonradan değerlendirebiliyorsun. Hiç bir zaman kendini üstün görmeyip olumsuz eleştirilerede kulak asmayabiliyorsun ve buda en doğrusu bence. Ben eleştirilerimi public etme aşamasına gelmedim ama yinede paylaşırım arkdaşalarıma ve inş da inernete koymaya başlarım :)

Yazıarını çok samimi buluyorum ve çok hoşuma gidiyor :) daha yeni gördüm ama şimdide gözlerimi bozabilecek derecede okumaya başladım :) dikkatle ve ilgiyle takip edicem yazılarını
iyi günler..

Adsız dedi ki...

aha buldum valla nasıl sitene geldiğimi :) yazar resmi die aratmıştım gugıl da ordan gelmişim buraya :) gugıl seni yazar yaptıysa çok şanslısın :D

AnceLik dedi ki...

Mia:benim gibi olsan yüzüne bakmazdın emin ol:)
teşekkür ederim:D

giriceri:ahaha..teşekkür ederim,çok mutlu oldum.Kendimi eleştirmekten zevk alıyorum:P:P şaka bir yana ben yazılarımda hep gerçekciğlie önem veriyorum ortayada böyle yazılar çıkıyor iştte.

**yazar olmak istiyorum diye bir yazı yazmıştım,resim koymuştum birde.O yüzden gugıl eklemiştir beni listesine:D

Emre2021 dedi ki...

bende bir blog aldım :) emre2021 olacak adım :)

AnceLik dedi ki...

Çok güzel:)

Hayırlı uğurlu olsun.

umarım çok sever çok sevilirsin:)