11 Kasım 2010 Perşembe

BİTSİN ARTIK BU ÇİLE

 Şimdi bitti mi yazılılar?yani ciddi ciddi bitti öylemi?ozaman önümüzde 9 gün yarında gitmessem 10 gün tatil mi var?
  sınav sonrası arkadaşlarıma ve kendime sorduğum soru bunlardı!
  sabah okula gitmem ve kütüphane nöbetcisi olduğumu öğrenerek güne başladım,kütüphaneyi temizleyerek öğretmende azar işiterek,sınava girerek güne devam ettim,100 beklerken 1 yanlışım olduğunu öğrenerek,eve gelip faceyi açarak ve eski sevgilimin profiline öylesine bir gireyim diyerek orada gördüklerimle şok olarak ve aşırnın aşırıısı sinirlenerek günüm bitmek üzere...Şu face olayını biraz daha açalım o zaman,hani ASIL Mevzu yazımda bahsettiğim beni 2 gün sonra terk eden insan varya onun bir zamanlar aşık olduğu kız duvarına 'ayyy BOKCELİK(yani benim lugatımda onun ismi böyle)demin hatıra defterine baktım neler yazdığını hatırlıyor MUSUN?'bokcelikte aynen şunu demiş 'evet hatırlıyorum AZ koşmamıştım peşinde' kızda şöle demi'ahh ahhh evet bende sana karşı boş değildim aslında'bokceliğinde verdiği cevap şu 'yaa bu şimdi mi söylenir !'
    
 Nasıl sinirlendim bilemessiniz bide şu bizim okuldaki GOSSİP GİRLS ayrı bir sinirlendim,lavaboda benimle ilgili konuşurken yakaladım onları buda bugünün ikinci darbesi oldu!! aynen şu cümleyi kullandılar " Ancelikte sınav haftaları gtüm gibi lan,havası sönüyo yavaş yavaş,güzelim diye geçiniyodu salak!! " bunu bana bana bana diyorlar,nefret ediyorum lan bu hayattan,aslında güzel olduğumu falan söylemedim havalı olduğumuda pek sanmıyorum,evet şunda haklılar sınav haftası kendime bakmıyorum derslerle uğraşmaktan normal saçımı bağlayıp gidiyorum onlar gibi hayatımın tümünü aynanın karsında geçiremem çünkü!
 Her neyse,bende sinirimi çıkarcak bişey buldum onlardan bari çıkarayım;

  bizim okulda bi hayrettin vardı ona derdik hep"HAYRETTİN SEN BU İŞİ MAHVETTİN" diye aynısı yandaki delikanlı,dişlek içinde geçerli.ne ya o kabus gibi,espiri anlayışı omayan bir bebeği çıkarmışlar,benzetmem şu yönde olacak Annesi onu kreş yerine yanlışlıla şirkete işlerin başına göndermiş gibi bişey!
  hayrettin bırak bu işleri,ama tabi ben böle diyorum diye üzülme herşey komedyenlik demek değilki:) sen istesen varyaa varyaa...olursun bişeyler takma kafana:)

  Geçelim küçük kadınlar dizisine;
ya bu dizi ne bitmez dizi,vayy arkadaş her bişeyde bunların başına geldi,kızlar bi mutlu olamadı,tesadüf üstüne tesadüf! elif ali yüzünden ölür sonra eylül gelir alinin yaadığı evde babasını bulur,sonra aliyle evlenir,armağan tam mutlu olcak derken sevgilisi babasının katili çıkar.yeliz delirme üzerine dlirme yaşar,maddi sıkıntı olur sonra gökten para gelir evleri son model ev olur....ayyy yeter sayamıcam daha fazla.
 
Yaprak dökümene hiç geçmicem onun başladığı dönemlerdeki resimleri bakıyorumda bayağı değişmişim hemm fiziksel hem ruhsal anlamda.
 Kvak yelleri dizisi;
Aslı bütün en yakın arkadaşlarını eldn geçirdikten sonra yeni arayışlar içine girer güveni bulur minede oaslının bitirdiklerini elden geçirme çabası içindedir.Efe ye nolduğu bilinmez,yönetmen konu bulamaz ve canı sıkılır efe gökten yere iner olay böyle gelişir,Efe sinemaya gider tesadüfün bukadarı aslıda gider sinemaya ama ne hikmetse göremezler birbirlerini,güven efeyle kanka olur aslıyı bi bırakıp bi geri gelir.Mine nin iş yerinde sorunlar vardır bizim özenti yönetmencmiz ŞEYTAN MARKA GİYER filminden etkilenir ve oarayı bu filme benzetir..Her filmden örenek görebilirsiniz.Bakalım görelim lerleyen zamanlarda ne tür saçmalıklar seçmesiyle karşılaşacağız..
 Aslında çok şikayetçi olduğum konu var ama sinirim yatıştı:) Ama doğru söyleyin haklı değilmiyim?

10 yorum:

Neşe dedi ki...

Türk dizileri hafıza kaybı mı geriliği mi ne yapıyomuş. Çünkü izleyici sonunu bildiği için beynini hiç yormamış oluyomuş falan filan:D Harbiden öyle ya ne sittiriboktan şeyler bunlar:D Öyle bir geçer zaman ki benim ebedi favorim bu aralar:D Ayrıca sınav haftalarında ben de öyle oluyorum ne yani? Okula gidiyoruz alt tarafı podyuma çıkmıcaz. Güzel olmak için süse püse ihtiyacı olanlar düşünsün onu boşver:DD

AnceLik dedi ki...

inanırım yaparr hafıza geriliğide yapar,kaybıda:Dçok haklısın.

öyle bir geçer zaman ki benmde favorim inşallah o cıvıtmaz,en çok dizi çeken ülke olarak tarihe geçmek üzereyiz yeaa:)

evet yaa podyum sanki mübarek:D

LieLLa dedi ki...

Anacımm diller papuç gibi, salla gitsin. Ayrıca sınav haftası bitti bizimde çoğ büyük bi ferahlama diğğ mi ama? :)

AnceLik dedi ki...

hemide ne papuç.salladım gitti valla:D

ayy anamm hemde nasıl bir rahatlamadır bu yeaa,çok mutluyum:DD

deeptone dedi ki...

bir mimin var bende :)

deeptone dedi ki...

değinmediğin konu kalmamış. neyse rahatladın, keyfin yerine geldi ya. şimdi 10 gün tatil. tadını çıkar. :)

Mia Wallace dedi ki...

sonuna kadar haklısın hele orda şeytan marka giyer yazısını gördüm dedim acaba kavak yellerinden mi mahsediyor?
Haklıymışım!

AnceLik dedi ki...

deeplueeagle:evet değimediğim konu kalmadı valla vede çk rahatladım:)YAŞASIN TATİL!! mimede bakıcam hemenn çok saol;)

mia wallace:ohhh benim gibi düşüenler varmış,yani tıpatıp benzerini yapmak saçma!biraz yaratıcı olsak fena mı olurdu:) sanki insanlar saf birsey anlamıycaklar çakmıycaklar gibi kopyala yapıştır yapmış sayın yönetmen:D

bubuş dedi ki...

Hee valla çok haklısın şeyi izle yawrum Öyle Bir Geçer Zaman ki bizler salya sümük izlemekteyiz:D

AnceLik dedi ki...

hhee onu bilmem mi yeaa bende müdavimiyim onun;)

bozmaz inşallah kendini diğer diziler gibi!