6 Kasım 2010 Cumartesi

UMUTSUZ HİSSİYATIM

 "Oh my God,Oh my God "Biri acil durdursun beni aldım başımı gidiyorum nasıl bir yazı yazma aşkıdır bu:)
Bu gün tatillerin en berbatını yaşıyorum haftaya 4 tane sınavım var ve ingilizceden kötü alırsam sınıfta kalıcaam,Dil bölümndeyim ve ingilizceden kordkuyorum var mı böyle birşey yaa!

 şuanki hissettiklerim şunlarla tıpatıp uyuşuyor;
anneannemle south parkı izlerkenki duyduğum rahatsızlık ve alt yazıları okumasın diye sakladığım gözlük ve bunla beraberki vicdan azabı:(


mahallenin çocukları anneleriyle birlikte bizim eve gelip odama girmesi ve oradaki ojelerimi alıp sürmeye çalışmaları en sevdiğim nevresim takımlarına bulaştırmaları,ben hiçbirşeyden habersiz eve geldiğimde onları öyle görüp yumruğumu sıkmam ve onların çığlıkları..



derste uyurken hocanın bana tebeşir fırlatması veya bir soru sorması,bilemeince sınıfta beni rezil etmesi..



!!tanrımm tarımm!!

13 yorum:

leon dedi ki...

bu kadar telaş içindeysen merak etme kalmazsın sınıfta :)

AnceLik dedi ki...

inşallahh:)

Anken Stein ©8ex-en8 dedi ki...

Neden anneannene izletmiosun :P

AnceLik dedi ki...

hahaxd hen psikolojisi bozulmasın diye hemde okursa bana izletmez diye..hala beni çocuk sanıyorda:)

Anken Stein ©8ex-en8 dedi ki...

Tom ve Jerry aç arada sırada ;)

AnceLik dedi ki...

:)))
bende onu düşünüyodum..
anneannemin diyeceği laf aynen şu olurdu: "bak bakta ders al biraz,kedi bile fareyi yakalamak için çaba harcıyor,yatmıyo.herşey ayağına gelmez bu hayatta... ":)

Anken Stein ©8ex-en8 dedi ki...

haha aynen ya :)

AnceLik dedi ki...

:)

Mia Wallace dedi ki...

south park izleme aşkın:D

AnceLik dedi ki...

:D:D

ben kitap konusunda ciddiyim.yayın evi taıdığım falan olsa kesinlikle seni önerirdim,hemde bedava maliyetsiz çıkarttırıdım kitabını,bide imza atırırdım sana..tanımassanda sorun olmazdı veyada olurdu:)

Miyuki dedi ki...

Ahaha anneannenin lens kullanmıyor olması çok yazık ! :)

http://miyukininblogu.blogspot.com/

deeptone dedi ki...

hadi sık dişini, çalış, geçer o sınavlar da :)

anneannen de bir kahraman oldu artık :)

AnceLik dedi ki...

miyuki: denedik ama takmaya razı edemedik bölesi daha ii oldu ama:))

deepblueeagle:çalışıyorumm valla,inşaallah ii geçer.

evet yaa onundan bukadar söz etmem benide şaşırttı:)