23 Kasım 2010 Salı

mim(2)

mimleyen:DERİNLİK SADELİKTEDİR ,birgünlük  ve LieLLa 'ya çok teşekkürederim.

En sevdiğiniz kelime:huzur
Nefret ettiğiniz kelime:bunalım

Ne sizi heyecanlandırır:Yeni birşyler öğrenmek,yeni yerler keşfetmek,övülmek...
Heyecanınızı ne öldürür: Bir işi becerememek,eldeedememek,yerden yer vurulmak.

En sevdiğiniz ses:Klasik müzik,gece çıkan rüzgar sesi...
Nefret ettiğiniz ses: iki çeliğin birbirine deydiğindeki ses.

Hangi mesleği yapmak istemezsiniz: Hemşirelik
Hangi doğal yeteneğe sahip olmak isterdiniz:Karşımdaki kşilerin hissettiklerini okuyabilmek,güzel bir sese sahip olmak,herşeyi anında öğrenmek ve gerekkirse ezberleyebilmek isterdim.

Kendiniz olmasaydınız kim olmak isterdiniz:kylie Ann Minogue
Nerede yaşamak isterdiniz: İtalya

En önemli kusurunuz: Çok fazla havalı gibi görünmem
Size en fazla keyif veren kötü huyunuz:Başkalarının taklitlerini yapmak

Kahramanınız kim:Babam:)
En çok kullandığınız kötü kelime:İnanSmıyorum

Şu anki ruh haliniz:Şımarık ve şakacı birazda duygusal
Hayat felsefenizi hangi slogan özetler:Kendimden dışarı bir çıkış bulsam da kaçıp kurtulsam. Hesapsızlığa bile hesap vermesem. ‘bu yaraları ben açmadım ki’ nerden bulayım sahiplerini? Gerçi artık yara mara kalmadı kabuklarıyla uğraşıyorum. Benim yaptığım artistlik…

Mutluluk rüyanız:Bütün şehirleri yıkıp yok edip düzenli bir şekilde tekrar inşaa etmek,güzel bir üniversite kazanmak,kendi dünyamı kendim yaratmak.
Sizce mutsuzluğun tanımı: Artık hiç bir amacımın ve hayallerimn kalmadığı an!

Nasıl ölmek isterdiniz:Sevdiğim insanları görerek, yaptığım hiç birşeyden bir zerre kadar pişman olmadan ve arkamda çok büyük herzaman anılacağım/güzel anılacağım bir eser bırakarak.
Öldüğün zaman cennete giderseniz Allah’ın size ne söylemesini istersiniz:Artık hayallerindeki imkansızları iste ve olsun!

5 yorum:

Bir İnce Ses dedi ki...

son madde mükemmelmiş çok beğendim :)

AnceLik dedi ki...

saol;)

Mia Wallace dedi ki...

bence ruh halini çok iyi yansıtmışsın;)

ve bir ince ses'in dediği gibi güzel cevap;)

deeptone dedi ki...

ne güzel yazmışsın.

huzur, bunalım, öğrenmek, klasik müzik, kylie, italya, taklit, şımarıklık, kendinden uzaklaşmak.

nefis.

AnceLik dedi ki...

@mia:çook teşekkürler mia:)

@deepblueeagle:çok saol,mimlediğin için tekrar teşekkürler,senn cevaplarında gercekten çok güzeldi,buradan da söyliim:)