3 Şubat 2011 Perşembe

Benim Yaptığımda Delilik

Kardır yağan üstümüze geceden,
Yağmurlu, karanlık bir düşünceden,
Ormanın uğultusuyla birlikte
Ve dörtnala dümdüz bir mavilikte
Kar yağıyor üstümüze, inceden.
Kar-ın coşkusu öyle bir içime işlemiş ki,kendimi buluvermişim karın ortasında...
Sabah yataktan kalkıp pencereden dışarı bakınca etrafı bembeyaz görmek kadar güzel şey var mıdır ki şu Dünyada?
Bayılıyorum beyazın o mükemmel rengine hele kırmızıyla birleşince süper bir görüntü çıkıyor ortaya ve tabiki benimle...
Soğuk soğuk diye yakınanlara yazık!
Şu havaya da yazık,nasıl olsa beğendiremiyor kendini sizlere...
Daha dün sokakta karlara basa basa giderken önümdeki kızlar havadan dert yanıyorlar ve bütün enerjimi alıp götürüyorlar...
Nesi varmış ki havanın!olması gereken bu değil midir?
Sıcak olsada 'ayy aman kıyamet yaklaşıyor'deyip sıcağada bir çamur atarız,insanoğlu işte,beğendirmek zor ki ne zor...
Herşeye rağmen anın tadını çıkarmak lazım.Geri gelmeyeceğini bile bile neden mutsuz olup heba edlim bu dünyayı.Bakın bana da biraz örnek alın(!).
Öyle bir kaptırmışım ki kendimi kısakolla çıkmışım yollara..

fena mı?
Tamam kabulediyorum benim yaptığımda delilik!

Hiç yorum yok: