4 Mayıs 2011 Çarşamba

Dikkat.Mim içerir!

mia,  ZoPPa  ve deep beni mimlemişler.Onlara öncelikle çok teşekkür ederim.

Mimin konusu:Blog açma hikayeniz? Buralara yolunuz nasıl düştü ve neler hissediyorsunuz? Bi anlatın bakalım..
Benim çok ilginç bir hikayem yok aslında.Blogspotu ilk defa ablamdan öğrenmiştim.Onun yazılarını okuyup vakit geçiriyordum sadece.Biraz da minnaktım.Birde o zamanlar izleyici yeri de yoktu,temalar sınırlıydı yani bukadar gelişmemişti blog işi.Ablam bu işe çok önceden başlamıştı anlıyacağınız,sonra ben de bir blog açayım dedim aklımdan geçenleri oraya dökerim belki benim bu güzel aklımı keşfederler kısa yoldan iş bulurum falan diye başlamıştım yaşım küçüktü o zamanlar,yazdıklarım bana çok akıllıca ve harika görünüyordu.Ama ablamdan başkası gelip ziyaret etmiyordu.Bende sinirlendim yazmamaya karar verdim.Ama o blog hala duruyor valla bazen yazdıklarıma gülüp "ne kadar safmışım lan!"diyorum.
Neyse.Geçen yaz facebookumu kapattım kendimi bir boşlukta hissettim baktım ablam yine bişeyler yazıyor bloga,bir başlayayım dedim sonra yine vazgeçtim.Blogger olarak tek Lazanya'yı tanıyordum ve okuyordum.Sonra kararımı verdim ama bu sefer o küçük beynime güvenip bu işe girmedim.İzleyicim olsada olmasada yazacaktım.Bir baktım ki!İzleyenim oldu bu beni sevindirmedi değil(hatta çıldırttı hatta ve hatta biyerlerim havaya kalktı.)
Sonra Deeple tanıştım sonra Hazal,Mia,Cem,Bir ince ses,MeLLy,Lazi...Hepsini,hepinizi çok sevdim.Bu blog bağımlılık yaptı resmen.
Burda olmaktan mutluyum!


Deep, Negzel, Juli beni mimlemişler.Hepsine teşekkür ediyorum.

Mimin konusu:Her seferinde izlemekten zevk aldığınız, vazgeçemediğiniz Yeşilçam yapıtı hangisidir?
Aslında mimin konusu çok güzel ama seçim yapmak çok zor.Bir kere şunu belirtmek istiyorum.Ben ileri derece yeşilçam hastasıyım,sadece yeşilçam değil ben eskilere aşığım.Yani aslında ben bu dönemin kızı değilim yanlış bir zaman diliminde doğmuşum ben.Daha eski zamanlarda yaşasaymışım vatana millete hayırlı bir vatandaş anneme babamada evlat olurmuşum(ama nerdeee?).Neyse doğmuşum bir kere artık geri dönüşü yok.Eğer cennete falan gidersem orda öyle yaşamayı planlıyorum.

Annemle Tarık Akan'nın hangi filmini izlesek "ahhh böyle bir damadım olsaa..."der durur (Aslında hiç tipim değil).Ben omuz silkerim sadece.
İlk önce sanırım sizlere 'Ah nerede'filmini söyleyebilirim.Kesinlikle bıkmadan izlediğim bir filmdir.Artık konuşmaları ezberledim(onlardan daha iyi konuşup oynyabilirim falan).Gülşen Bubikoğlu'nun o çiçekler arasındaki sahneye vuruldum zaten,çok güzel bir görüntü kesinlikle.Hele o kız kardeşler!O filmi izlerken en çok onlara gülmüşümdür çok saflar ya valla.
Bir de romantik bir sahne olarak Tarık Akan'nın kızın evinin önündeki andır.Zaten o dönemde başlayan bu davranış artık erkeklerin sevgililerini küstürdüklerinde başvurdukları yollardan birisi olmuştur.Ve tabi kızlarında buna hayır diyeceklerini sanmıyorum.Gerçi bizim zamanızmızda aşklarda bozulduğu gibi romantizim anlayışıda tam anlamıyla değişti ya neyse.Ben bunları anlatırken aklıma Digiturk'ün reklemı geldi'ahh o ne evlilik teklifleri gördü...' falan filan.Birde yeşil çamın kesinlikle mutlu sonla bitmesine bayılıyorum.Ohh herkes mutlu huzurlu.

Mavi boncuk filmine bayılıyorum.Film bittiğimde ağzıma o güzel şarkısı takılı verir "Şu dünyada sevgi büyük ihtiyaç,Herkes sevmeye sevilmeye muhtaç..."gün boyu.Belkide şarkısına vurulduğum için sevmişimdir bu filmi bilmiyorum.
Birde Ayşegül var ya hani bıcır bişey,babası hapiste kardeşine o bakıyor sokaklarda şarkı söylüyor.O filmlerde hoşuma giderdi.Beyin yormayan sadece eğlenceli.He birde 'Hababam Sınıfı' evde tek izleyen benim bizim aile pek izlemiyor o filmi ve ya artık bıkmışlar bilemiyorum.ama ben seviyorum.
Benim liste böyle uzayıp gidiyor işte.
Mimlenenler:
Bendiss
marla
sindireLLa
modafobik
sıfır santigrat
Nameless

16 yorum:

▬|α.к.α.т.я.ι.є.ℓ|▬ dedi ki...

Ahh ah, bende çok izlerdim bunu. Ama çok gazla "Ah nerede" şarkısı vardı dizide. Psikolejim bozulucaktı, aynı şarkıyı her dakika bu olay olmadığı halde koymuşlardı. :))

AnceLik dedi ki...

Ay evet haklısın.Her karede,her bakışmada,her çemkirmede o şarkı.:)İnsanın psikolojisinin bozulması normal yani.

Nameless dedi ki...

İkisindede mimlenmiştim senide ekliyorum mimleyenlerin arasına cok tesekkurler canım(:

AnceLik dedi ki...

MiMLedikten sonra şöle bi göz gedirdim iki mimide yazmışsın:)çaktırmadım ama:)

önemli diil.

Mia Wallace dedi ki...

oy oyyy.. canım benim iyi ki blog açmışsın ve seni tanımışızz!

Sen de benim gibi türk filmi aşığısın bak benim bloguma ben de mim yaptım senin gibi filmleri seviyorum :)

AnceLik dedi ki...

mia:ayy çok sevindim şuan.ben de aynı şekilde,seni tanıdığımdan çok mutluyum bebeyim;)

bakmam mı baktım bloguna okudum hepsinide.türk filmi sevmeyen ölsün nan zaten:)

Bir İnce Ses dedi ki...

Biz de seni seviyoruz :) Yani ben seviyorum, diğerlerini bilemicem :p

Yeşilçam filimlerinde bi Tarık AKAN çılgınlığı var hadi hayırlısı bakalım :)

negzel dedi ki...

iyi ki ablana özenip açmışsın bloğunu:))

AnceLik dedi ki...

B.İ.S:Bende seviyorum seni:)Valla Tarık Akan'ı severim de annem kadar değil ve ya "bu adam gibi bi kocam olsun"gibi.Böyle çılgınca fikirlerim yok açıkcası.ehehe.

negzel:İyki kuzum:)Sende iyki açmışsın bak ne güzel tanıştık falan filan.
seviyorum lan ben sizi.:)

deep dedi ki...

ah iki mimi de öle sevimli yanıtlamışsın ki. iyi ki blog tutuyorsun. biliyorsun en sevdiklerim içindesin.

ve seçtiğin filmler öle cici ki.

bak yeşilçam mim sonuçlarında koyduğum iki foto ah nerede ile mavi boncuk.

:)

ah neredeyi ekliyorum listeye.
:)

AnceLik dedi ki...

Deep:Ben de seni tanıdığımdan çok memnunumm.

çok teşekkür ederim.

JG dedi ki...

ben de severim eski filmleri ve aslında nostalji kokan hemen her şeyi.

teşekkürler mim için(:

AnceLik dedi ki...

Kim sevmezk zaten.

önemli değl canım:)

bendiss dedi ki...

inanmıyorum mim için burada teşekkür etmemişim ! :(

çok çok teşekkür ederim, mimide görmüştün zaten de ben yinede bi bloguna uğramak istedim yazılarını okurken fark ettim :)
öyle işte :)

AnceLik dedi ki...

Ah canım.
Dert değil.
bende teşekkür ederim kuzum:)

Adsız dedi ki...

I think this is one of the most important information for me. And i am glad reading your article. But should remark on few general things, The website style is perfect, the articles is really nice