5 Mayıs 2011 Perşembe

Geğirik Partisi


Çok alışıla gelmiş bir şeyden bahsetmiyeceğim size.Bizim okulda her günümüz bir partiyle geçiyor.
*Ağlama partisi
*Mallaşma partisi
*Ders çalışmama partisi
 ve
*Geğirik partisi.
Nedir bu geğirik partisi diye sorarsanız?
Aslında bizde tam anlamakdık ne yaptığımızı anladık ama neden böyle bir şeye ihtiyaç duyduğumuzu idrak edemedik.
Şimdi şöyle oluyor.Biz birilerine sinirleniyoruz ve ya hiç birşey olmuyor öylesine bir kantine inelim diyoruz.Kola gözümüze çarpıyor ve alıyoruz.Her alışımızda;
"Bu son taam mı?"(bu benim)
"Taam hacı.zaten ben tövbe ettim!"(angel milker)
"Lan nasıl direniyonuz bu velete"(çalı kız)
"ya bu selülüt yapıyomuş,annem kızıyoooo:("(bu da ben)
"iyi beaa alıyosanız alın"(sindirella)
Gibi salakça muhabbetin ardından alıyoruz kolalarımızı geçiyoruz masanın birine.Herşey bir an için  normalmiş gibi gözüksede aslında hiç birşeyin normal olduğu falan yok!
Bu partide geğirmek serbest içinden geldiği gibi davranmak serbest.Sınırlama yok yani.Kolayı dikleyenin otomatik olarak bir geğiriği geliyor.Yanındakine "Gel kulağına bişi diğcemm"diyor ve bommm.
Bunu her yazılıdansonra mutlaka yapıyoruz tabi fazla iğrençleşmeden.
Adının geldiği yer geğirme içerikli olduğundan değil.
Sınıfta kızlar bu gün parti yapacağız kolaları alın dediğim de bir erkek çıktı ve
"o ne lan geğirceniz mi?bide kız olcağnız"dedi.
Sindirella da:
"heee evet geğirik partisi var gelccen mi?"diye sorunca.
İsimde burdan türedi anlıyacağınız.
"çok iğrençsizniz"dediğinizi duyar gibiyim...Aslında sandığınız gibi değil!Açıklayabilirim.

 şimdi gel kulağına bişii diğcem                                                         

-saçma ancelik-
önemli bir not:Bu gün çok hastayım okula gitmedim,hasta olduğumdan bu kadar çok saçmalamış olabilirim.Tamam şimdi oldu.

20 yorum:

SindireLLa dedi ki...

püsük bunları yazmadan önce insan bi sorar:) bende sen hastasın die üzülüorum... İyileş lan hemen haftasonu bi parti yaparız belki:D :D

AnceLik dedi ki...

:( çok kötüyüm valla biran önce iyileşmek istiyoree

Mia Wallace dedi ki...

iyileş ancelik'im geçmişş olsunnn ama bu da değişik bir yazı olmuş :D ayrıca hepsini anladım da "mallaşma partisi" nasıl oluyooor? bir arada onu anlatıver :P

AnceLik dedi ki...

değişik olmuş dimi dimi:P (:

çok teşekkür ederim mia'cım.
mallaşma partisine gelecek olursak,o tamamen başka bir boyut.Burda anlatmam çok uzun sürebilir.Ben onu senn için başka bir yazımda anlatırım :)

SindireLLa dedi ki...

:) :)

ry dedi ki...

sizin gibi kızlara beer pong oyunlarında da ihtiyacımız var.

AnceLik dedi ki...

@ry:biz daha birbirimize yeni açıldık bu konuda:)
önceden söyleyip şimdi
-ay iğrençsin
-öğğğ
-kes şunu!
gibi şeyler söylemiyoruz o evreyi atlattık sanırım sadece:)

AnceLik dedi ki...

Çünkü bazen yeterince iğrenç olabiliyoruz:(

hiperpasif dedi ki...

hayır şimdi içinde kalsa daha mı iyi?
değil tabi ama kulağa geğirmek (?) yani bir nebze iyimser olabilirsem bu arkadaşlığınızın ne denli sıkı fıkı olduğunu gösterir diyeceğim.

AnceLik dedi ki...

ahaha:)
2 yıllık bir arkadaşlık bizimkisi.
her zaman yapmıyoruz zaten yazılılardan yazılıya falan.öyle işte sıkı fıkı olduğumuzda söylenebilir.

deep dedi ki...

bence çok eğlenceli.
tekrar geçmiş olsun.
çeşmelerden kola aksa içerim.

AnceLik dedi ki...

Deep:Aynen vazgeçemiyorum ondan,kahretsin.

Takıntılı ergen dedi ki...

süpermiş bu parti yaa! sizde bizdensiniz anlaşılan.Bizde herşeyi kutluyoruz.
örnek ;http://hafizakaybiguzeldirbence.blogspot.com/2011/04/dersane-partileri.html

AnceLik dedi ki...

Hadi yaa,benzerimizi görmek sevindirdi beni.P

seda çelik dedi ki...

:) SÜpermiş ya!Kulağa geğirme kısmına bayıldım :DD

seda çelik dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Süpermiş ya!Kulağa geğirme kısmına bayıldım :DD

AnceLik dedi ki...

:)

P.S dedi ki...

böyle partler herkeze gerek ..ve küçük bir itiraf bizde geğirip arkasından gülenlerdeniz:D

AnceLik dedi ki...

evet böyle partiler herkese lazım.

:):)