27 Mayıs 2011 Cuma

Merhaba Dünya Ben Geldim!

Hayat çok garip.
Hiç tanımadıklarınız mutluluğunuza ortak olurken sevdikleriniz yanınızda bile olmuyorlar.

Bugün heyecanla yatağımdan kalktım aynaya baktım ve kocaman sırıttım.
Bugün hayatımın en unutulmaz günü olabilirdi.Sevdiklerimle güzel bir gün.
Ailemle güzel bir gün.
Aslında doğum günüm böyle okulun olduğu bir zamana denk gelmeseydi tam süper olacaktı.
Mesela cumartesi ve ya pazar olsaydı,
Arkadaşlarımla bol eğlenceli bir gün geçirseydim.
Ama bunların hiç biri olmadı.
Umduğumdan fazlasını bir kenara atın umduğumdan azını bile alamadım bugün.

Kuru kutlamalar,sahte gülümsemeler,mecburi mütevazilikler...
Annemin pastası ,babamın umursamayışı, ablamın espirileri,korku filmleri ve telefonun başında öylece beklemek...Günüm bundan ibaret.
10 yıllık arkadaşımdan bir mesaj "doğum gününü kutlarım"
Facede 30 kişi duvarıma tebrik mesajları yollamış.
Abim?O şuan beni hatırlıyor mudur acaba?
Ya diğerleri...

Bir gözüm facede bir kulağım telefonda bekliyorum hala.
Ümitliyim.
Belki geçen seneki gibi olur,
Her şey son anda gerçekleşir herkes suratsız maskelerini çıkartır,umduğumun fazlası olur.

Hiç sanmıyorum.
Bugün çok değerli olduğumu anlamak yerine aslında işe yaramaz biri olduğumu farketmek ne acı.
Ama hala bekliyorum.
Biliyorum birileri hala beni seviyor.

11 yorum:

Neşe dedi ki...

"Biliyorum birileri hala beni seviyor."
bkz: ben.
doğum günün kutlu olsun canım, bilsem daha önce kutlardım:) ayrıca duvarına 30 değil 130 yazı gelseydi de insanların yapmacıklıkları ve sahte duygu gösterileri değişmeyecekti. boşver sen onu bunu, iyi ki ama iyi ki doğmuşsun:* nice Neşe'li yaşlara:)

Nameless dedi ki...

dogumgununu kutlamayan insanlar olması senin işe yaramaz olduğunu göstermez onların senin yakının olarak aslında işe yaramaz olduklarını gösterir unutma. tabiki seni sevenler vardır eminim ama sevgilerini dogumgunu kutlayıp kutlamamalarına gore değerlendirme en azından hepsininkini..
ve evet hayat cok garip bu yonden sevdiklerin yokken alakasız insanların yakınınmış gibi yanında durması.. belkide onlar yakının olmayı hakedıyodur. neyse cok konustum gece gece dogumgunun kutlu olsun canım(: umarım cok cok mutlu bi sene gecirirsin(:

Kibritci Kız dedi ki...

işe yaramayıp yaramadığına sen karar veremezsin . sana bilmişlikte yapamam dünyada berbat bir yer insanlarda kötü .bir sene mutsuzsun yılbaşı geliyor anamm bir bakıyorsun önceki sene üzüldüklerin yok ! önce gereksiz dertleri at bir tarafa. sana kalan yüksek dozajlı acılarla yaşayabilmek için bekle. çünkü zaman acıları değersizleştirir. en büyük acınıda af et ve onunla yaşa. bunun içinde bekle çünkü zaman acılarla yaşamak için kalbine ve beynine uyuşturucu etkili salgılar yollar.yeni yaşında önce kendini mutlu et ,seni sevmeyenleri hayatından çıkar.seni üzelenlerle konuş , aşka inan ama aşk için yaşama . başarılı olmak için çalış , kitap oku, meyve ye . sonra bir şarkı söyle ...

bugün doğum günüm benim
ben bir prensesim
siz benden habersizsiniz
bir bilseniz neler kaybettiniz !
ancelik lalalaa ancelikkk lalala!

AnceLik dedi ki...

JG:Haklısın kuzu,çook teşekkür ederim :)

Nameless:aslında haklısın belkide doğum günümü kutlayıp kutlamamalarına göre değerlendirmemeliyim,ölçmemeliyim insanların sevgilerini.teşekürler.

kibritci kız:Ahaha çooook güzell:):)
İnanki beni çok mutlu ettin.Ben seni yerimm:)
çok saol:)

ysm. dedi ki...

Yanlızca çilli oluşumuz değil aslında hissettiklerimizde birbirine benziyormuş. :) Geçen doğum günümde aynı şeyleri hissetmiştim.Ahhh ergenliğime veriyorum napıyım. -_- Geç de olsa doğum günü kutlu olsun veee seni mimledim. :)

AnceLik dedi ki...

:)
tüm ergenler mi böyle yaa..

saol canım benim.

Cessie dedi ki...

Boşversene.
Doğum günü de diğer "özel günler" kadar saçma.Boş,gereksiz.
Hem,ben anlamıyorum doğum günlerinde doğan kişiyi kutlama mantığını.İsteği dışında gerçekleşen bir hadise yüzünden hediyeler alır,tebrikler alır vs vs vs. Kişinin doğmasından o kadar mutluluk duyuyorlarsa asıl ebeveynleri kutlamalılar bence.Yayında ve yapımda emeği geçen onlar sonuçta..

AnceLik dedi ki...

Önceden ben de tıpkı senin gibi düşünüyordum.

sonra ne olduysa fikrim değişti.
anlıyamıyorum.

bay tükancı dedi ki...

şöylede bişey var, biraz da beklentilerini yüksek tutmuş olabilirsin.
herkesin yapmacık kutlamasından bi kaç sağlam kutlama daha iyi gelir bana.
bide facebok olayı var, kapatacam bundan sonra dogum günlerinde duvarı.
bana göre tabi.

AnceLik dedi ki...

Ahh evet facebook duvarını kapatmalı bencede.

benim yakındığım olay sağlam bir kutlama bile olmamasıydı...

neyseki son anda külkedisi süprizlerin en alasını yaptı.

yayınlarım aldığı hediyeyi falan.Benim çok hoşuma gitti:):)

severim deliyi dedi ki...

hayat gerçekten çok garip..